توجیه اقتصادی بازاریابی شبکه‌ای

.

.

در این وب سایت تمام سعی خودمان را کرده ایم تا نگاهی دقیق و درست از فرهنگ بازاریابی شبکه ای را ارائه دهیم. به امید ایرانی سرفراز ...
ایمیل مدیر :

» آذر 1395
» ارديبهشت 1395
» بهمن 1393



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 33176
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1





RSS
توجیه اقتصادی بازاریابی شبکه‌ای
نویسنده Mdx910 تاریخ ارسال جمعه 17 بهمن 1393 در ساعت 21:18

شرکت‌های هرمی به تولید کمکی نمی‌کنند، و باعث پیشرفت اقتصاد جوامع نمی‌شوند، و مشتریان نیز اگر نتوانند پلان خود را بسازند، دست خالی می‌مانند.
در یک فضای ایده‌آل، به کمک بازار یابی شبکه‌ای، کمپانی‌های تولید کننده مجال خوبی خواهند یافت تا بدون دغدغهٔ فروشِ محصولات، به ارتقاء و بهبود کیفیت کالاها یا خدماتشان بپردازند، ولی در جهان واقع، به راستی کدام تولید کننده است که ترس از کم شدن فروش و رقابت با سایر تولید کنندگان را نداشته باشد و به ارتقا محصول و خدمات فکر کند؟ رقابت در جذب مشتری بخش مهمی از چرخه بهبود کیفیت کالا و خدمات است.
در عصر الکترونیک اکثر کمپانی‌ها رو به فروش اینترنتی می‌آورند. اما گاهی فروش اینترنتی با بازاریابی شبکه‌ای و هرمی عمداً یا سهواً خلط مبحث می‌شود، فروش اینترنتی یعنی فروش کالا از طریق شبکه اینترنت، امابازاریابی شبکه‌ای و یا هرمی مفهومی بسیار متفاوت است.

21:18:46/2015-02-06



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: بازاریابی, نتورک, نتورک مارکتینگ, بازاریابی شبکه ای, ایران,
.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :