شرکتهای هرمی به تولید کمکی نمیکنند، و باعث پیشرفت اقتصاد جوامع نمیشوند، و مشتریان نیز اگر نتوانند پلان خود را بسازند، دست خالی میمانند.
در یک فضای ایدهآل، به کمک بازار یابی شبکهای، کمپانیهای تولید کننده مجال خوبی خواهند یافت تا بدون دغدغهٔ فروشِ محصولات، به ارتقاء و بهبود کیفیت کالاها یا خدماتشان بپردازند، ولی در جهان واقع، به راستی کدام تولید کننده است که ترس از کم شدن فروش و رقابت با سایر تولید کنندگان را نداشته باشد و به ارتقا محصول و خدمات فکر کند؟ رقابت در جذب مشتری بخش مهمی از چرخه بهبود کیفیت کالا و خدمات است.
در عصر الکترونیک اکثر کمپانیها رو به فروش اینترنتی میآورند. اما گاهی فروش اینترنتی با بازاریابی شبکهای و هرمی عمداً یا سهواً خلط مبحث میشود، فروش اینترنتی یعنی فروش کالا از طریق شبکه اینترنت، امابازاریابی شبکهای و یا هرمی مفهومی بسیار متفاوت است.
21:18:46/2015-02-06
نظرات شما عزیزان:
:: برچسبها:
بازاریابی,
نتورک,
نتورک مارکتینگ,
بازاریابی شبکه ای,
ایران,